Hi, ik ben Esther

Copywriter. E-mail lover. Storyteller. Boekenwurm. Bonus mama. Rotterdamse in Limburg die het liefst in bergmeren zwemt.

My Story

In de 17 jaar dat ik schrijf, heb ik geschreven voor verschillende kranten, tijdschriften en business coaches. En nu? 

Nu schrijf ik voor jou. 

  • Omdat ik geloof dat kennis ondernemers de wereld steeds een beetje beter maken door actie te ondernemen in plaats van af te wachten. 
  • Omdat ik weet dat het lastig is om de juiste woorden te vinden als je er met je neus zo dicht bovenop staat. 
  • Omdat jij een tof bedrijf hebt maar gewoon niet de juiste woorden kan vinden om het te beschrijven. 
  • Omdat het lastig is om afstandelijk naar jouw kindje, jouw dienst, te kijken en het in concrete resultaten te beschrijven. 

Ik ondersteun kennis ondernemers zoals jij omdat het veel beter kan dan de ’we hebben service hoog in het vaandel staan’ van vroeger. 

Véél beter. Jij bent te leuk om saaie teksten op je website te hebben waar je bezoekers van in slaap vallen.

Copy die verkoopt geschreven in jouw woorden zodat ze klinken zoals jij. Dat is wat jij verdient. 

Je voelt ‘em al aankomen.. 

Dát is precies wat ik doe!

Ik schrijf teksten die verkopen én klinken zoals jij. Het is tijd om de wereld kennis te laten maken met JOU. 

Dat jij je stem laat horen. De wereld vertelt wat je te zeggen hebt.
Ik weet dat je unieke stem vinden lastig kan zijn. Geloof me, ik heb er zelf 17 jaar over gedaan.

Maar je bewijst je doelgroep geen dienst als jij jezelf niet laat horen. Als jij je verstopt achter teksten die niet concreet vertellen wat jij kan betekenen voor een ander. Waarom jij doet wat je doet. Of hoe goed jij begrijpt waar je doelgroep doorheen gaat. 

Dat laten zien. Het laten voelen. 

Dat door we door middel van woorden.

ik hou van woorden. Ik hou ervan hoe ze vrienden, fans en geld voor je kunnen maken zonder dat je opgedirkt of zelfs maar wakker hoeft te zijn.

Daarom is copywriting ook de basis van je business. 

Tijd om op dat podium te gaan staan. Om de wereld kennis te laten maken met jou.
Jouw oplossingen. Jouw visie. Zodat de wereld steeds een beetje beter wordt.
Krijg copy die je nodig hebt om de wereld te veranderen.

Esther Natar

David Garfunkel

“You can’t be a copywriter at your desk. You need to be an observer of life.”

Esther in vogelvlucht

Als journalist moest ik vaak ondernemers interviewen over hun business. Grootste frustratie: dat ze niet verder kwam dan ‘we hebben service hoog in het vaandel staan.’ Terwijl je weet dat er zoveel meer te vertellen is. 

Tijdens mijn catering bijbaantje in De Kuip stond ik zonder bier op Vak S, waar de harde kern zit. Ik wees een doorgewinterde bezoeker terecht (met knikkende knieën maar dat zag je niet vanwege de toonbank) en kreeg zo de meute mee. Iedereen wachtte netjes op het bier dat 10 minuten later kwam.

Ik ben voor Oxfam Novib naar Rwanda geweest om te kijken en te schrijven over de projecten die Oxfam daar deed. Ik zal nooit vergeten hoe het voelde om in de kerk te zitten waar Tutsi’s als ratten in de val zaten toen de Hutu’s kwamen om ze te doden. 

90’s R&B is my guilty pleasure. Als je mij hard (en vals) zingend in m’n auto voorbij ziet scheuren, grote kans dat ik mee blér met Destiny’s Child, Aaliyah of Usher. 

In 2015 ontmoette ik mijn man. Hij (en zijn kinderen) zorgde ervoor dat ik verhuisde van Rotterdam naar Venlo (Limburg) en daar nooit spijt van heb gehad. 

Ik wilde niet altijd schrijven. Toen ik 5 jaar was wilde ik later Indiaan worden, over de prairie rijden en slapen in een tipi. Ik was erg teleurgesteld toen bleek dat het geen beroep was. 

Mijn grootste leerschool? Bonusmama zijn van 4 heerlijke draken die je allemaal een spiegel voorhouden. Doe je wat zegt? Hou je aan je belofte? Investeer je in datgene waarvan je zegt dat je het belangrijk vind? Ze houden me scherp and I love it.

 

Wat anderen over mij zeggen

^

Wanda de Keijzer - Brains in Balance

“Je kan mijn verhaal zo goed verwoorden. Ik ben er ontzettend blij mee!”

^

Cheryl Porcelijn - Cprecision

“Je maakt van iets moeilijks, iets simpel. Heerlijk.”

E-mails waardoor  je beter gaat schrijven

Hét momentje voor jezelf in je inbox boordevol inspiratie en concrete copy tips.

Ontdek hoe jij je homepage kan verbeteren en haal zo meer leads uit je bezoekers

➔ Meest inzichtelijke homepage checklist
➔ Duidelijke structuur die je kan aanhouden om je homepage te verbeteren
➔ Direct inzicht in waar jouw kansen liggen
➔ Verrassing aan het einde van de checklist

Houd je mail in de gaten voor de checklist!