Selecteer een pagina

Hi, ik ben Esther

Copywriter. Content coach.
Kampioen vragenstellen.
Creatieve denker. Kansenpakker.
Houdt niet van met de stroom mee moeten.
Verslaafd aan cappuccino en avontuur. 

‘Ik kan wel tot m’n 80’ste achter de geraniums blijven zitten…’

“En me alles aantrekken van wat anderen van me vinden. Het doen zoals het hoort. Maar dan is voordat ik het weet m’n leven voorbij. Zonder dat er iets noemenswaardigs is gebeurd.”

Dit is wat ik tegen mezelf zei toen ik besloot om te springen. Dat begon toen ik mijn man Daniel leerde kennen. Hij, trotse Limburger en vader van 4 kinderen. Ik, tevreden single Rotterdamse. Maar hij was zo leuk dat ik verhuisde. Je snapt wat voor commentaren ik allemaal kreeg.

Inmiddels ben ik happy in Limburg en bonusmama van 4 draken waar ik ontzettend trots op ben en die ik ook af en toe met alle liefde achter het behang plak.

Hier in Limburg begon mijn avontuur echt. Naast een nieuwe rol in mijn privé-leven, klonk dat stemmetje dat vertelde dat ik op een andere manier veel meer verschil kon maken, steeds harder. Ik richtte De Content Agency op.

Met bijna 20 jaar ervaring op het gebied van schrijven voor week- en dagbladen, tijdschriften en verschillende merken, moest dat toch lukken.

Ondernemers helpen om hun verhaal helder te krijgen, zodat ze copy en content kunnen schrijven waardoor klanten aan hun lippen hangen.

Met het gezin de Lesse bedwingen

Ik vergat alleen iets…

Mijn innerlijke criticus begon ook aan dat avontuur. De eerste 2 jaar heb ik vooral naar anderen gekeken. Schreef ik me in voor elk webinar. En raakte alleen maar meer gefrustreerd. Want als je alleen maar kijkt naar anderen, struikel je op je eigen pad.

In ijskoud water, je kano tegen de stroom in voort trekken. Frustrerend! Maar het bracht me wel op de mooiste plek waar ik ooit geweest ben. In ondernemen gaat dat net zo, bedacht ik me later. Anderen volgen brengt je niet naar de plek waar je moet zijn. En soms moet je daarvoor tegen de stroom in. Maar als je vertrouwen hebt in jezelf, lukt het.

Pas toen ik mij ging focussen op m’n eigen pad ging het stromen. Uit ervaring weet ik dat je soms flink tegen de stroom in moet peddelen om daar te komen waar je graag wil zijn.

Er is namelijk geen gebaand pad om je zichtbaarheid te claimen. En je hoeft daarvoor echt niet de bold pioneer of het podium beest te zijn. Wel moet je dat onbekende terrein voor jou claimen waarbinnen jij jouw eigen pad kan vinden.

Het gaat om het antwoord vinden op de vraag: wie ga je zijn temidden van al die anderen? Wat mij betreft is er maar één antwoord: jezelf.

Om mijn verhaal te vertellen, moest ik de lat hoog leggen. Want als je in deze wereld vol ruis zichtbaar wil zijn, kan je niet anders.

Niet door mezelf te verstikken met onrealistische verwachtingen maar juist door eerst naar binnen te gaan.  Wat wil ik vertellen? Hoe haal ik alles eruit, zonder mezelf te verliezen? Welk systeem past bij mij zodat ik moeiteloos content maak die ook nog eens relevant is voor mijn klanten. 

Ik heb mijn pad gevonden. En ik help je graag om jouw pad te vinden. 

Esther Natar

“Voordat ze een dienst bij je afnemen, kopen ze eerst je verhaal.”

Wat klanten in coaching sessies zeggen

“Oh, zo had ik er nog helemaal niet naar gekeken, maar ik vind het fantastisch!”

“Ik weet nu precies wat ik doe en wat de impact van mijn dienst is voor klanten. Eindelijk!”

“Ik krijg gewoon kippenvel door de tekst die je voor me hebt geschreven. Zelfs m’n okselhaar staat overeind.”

“Oh, dát is precies de kern! Alle puzzelstukjes vallen nu op z’n plaats.”

 

“Je maakt van iets moeilijks, iets simpels. Heerlijk. Of nou ja, het was moeilijk in mijn hoofd, haha.”

 

“Ik vond het eng om content te plaatsen, want dat kon me ook de kop kosten. Ik heb nu geleerd dat er ook mooie dingen uit voort kunnen komen.”

“Zo herkenbaar wat je vertelt. Ik dacht dat ik de enige was die zo tegen zichzelf aan het vechten is.”

“Nooit gedacht dat ik kon schrijven of dat ik leuk zou vinden maar ik vind het geweldig om te doen. En om zo mijn verhaal te delen.”

“Naar aanleiding van die post die we samen hebben gemaakt, heeft iemand een gesprek aangevraagd. En ze is klant geworden!” 

“Sjesus, ik heb gewoon goud in handen en ik zag het niet!”

 

Wat jij straks zegt tijdens de coaching sessies 

^

Oh, kan het zo óók?! Dit is veel makkelijker!

^

Ik heb er wéér een klant bij. Ze ging helemaal aan op m'n content.

^

Kan het 10 minuten later? Ik wil nog even m'n blog afschrijven. Zit er helemáál in.

^

Ik ga iedere dag posten. Op LinkedIn én Instagram. Ik heb verhalen zat.

Krijg E-mails waardoor  je beter gaat schrijven

Hét momentje voor jezelf in je inbox boordevol inspiratie en concrete copy en content tips.

Ontdek hoe jij je homepage kan verbeteren en haal zo meer leads uit je bezoekers

➔ Meest inzichtelijke homepage checklist
➔ Duidelijke structuur die je kan aanhouden om je homepage te verbeteren
➔ Direct inzicht in waar jouw kansen liggen
➔ Verrassing aan het einde van de checklist

Houd je mail in de gaten voor de checklist!