In één dag het plan voor een wachtlijst aan klanten 

Met fantastische content die jou continu met droomklanten in gesprek brengt. Van onzeker in je marketing naar finally fully out there op een manier die helemaal bij jou past.

Je bent het bestbewaarde geheim van je markt. Dat weet je zelf ook wel. Je hebt je klanten enorm veel te bieden, maar hoe je dat nou consistent over de bühne brengt, dat blijft een uitdaging die aan je knaagt. 

Iedere keer spelen die stemmetjes op:

Wat als het niet goed genoeg is? 

Zit hier wel iemand op te wachten? 

En: ik heb het zelf eigenlijk nog niet helder… 

Al die gedachten staan jou in de weg om die wervelende content te maken die fantastische klanten aantrekt. 

Met die stemmetjes gaan we in één dag afrekenen… zodat klanten bij JOU gaan afrekenen!
Want daar is het nu eindelijk tijd voor. 

Wat gaan we doen in één dag? 

1. Hoe je eindelijk stopt met uitstelgedrag en zelfsabotage, je gebrek aan zelfvertrouwen overwint en écht leiderschap neemt over de succes.

2. Jouw waarde in één zin: hét verhaal waar zowel jijzelf als klanten helemaal verliefd op zijn en direct op aanhaken. Confidence to the max!

3. De geheimen van content die klanten aantrekt als een magneet. Hoe je iedere keer de aandacht pakt en content maakt die in ieder woord raak is

4.Genoeg originele haakjes om een heel jaar vooruit te schrijven. Spoiler: je gaat al met een boekwerk aan fantastische posts en ideeën naar huis. 

Esther brengt je weer terug naar de kern, naar de logica en naar het inzicht. Dit alles op een heerlijk eigenzinnig en open manier. Aanrader!!

Dwien Smits

You can’t be a secret and a succes

Als je wilt dat klanten jou vinden, dan heb je op een manier zichtbaar te zijn die ze in hoofd én hart raakt. Ze voelen zich direct verbonden met je. En weten daardoor niet eens meer of ze op hun telefoon of op je website zitten en worden in één woord gretig. 

Ze willen hebben wat jij hebt.
Ze willen van je kopen. 

Om dat te bereiken heb je twee dingen nodig: 

  1. Jij als ondernemer moet er écht staan: met vertrouwen en visie 
  2. Je doelgroep moet jou weten te vinden en écht op je aangaan. 

 En je bent hier omdat één van de twee niet lekker loopt, of allebei en dat houd je in een spiraal.
Als ik even in jou hoofd mag kijken zijn er twee dingen die tegenhouden. 

  1. Je hebt veel stemmetjes in je hoofd die je erg onzeker maken. 
  2. Dit blokkeert je ontzettend in het maken van fantastische content die klanten gaat aantrekken.

  Am I right? [ik begrijp het] 

Het worstelen met jezelf, met die kritische stem in je hoofd om ook maar iets online te zetten. Van jezelf laten horen is doodvermoeiend. Of die cursor die staat te knipperen op een leeg vel omdat de woorden maar niet willen komen. Wát ga je vertellen?

Van eindeloos wachten naar een wachtlijst aan klanten 
De sleutel daartoe? Je moet het écht gaan doen. En ja, dat is spannend. Maar het goede nieuws: we doen het samen.
Met als resultaat: content die je klanten in hun hoofd, hart én portemonnee raakt terwijl jij blaakt van zelfvertrouwen.

 

Aan het einde van de dag heb
je het antwoord op:

  • Dé hack om te stoppen met uitstelgedrag en selfsabotage. 
  • Hoe je nooit meer zonder content onderwerpen zit. 
  • De strategie die ervoor zorgt dat je de superster wordt van jouw branche. 
  • Hoe je online in contact komt met de leukste klanten 

Datum: dinsdag 13 december
Deelnemers: max 10
Locatie: Volgt
Investering: 147 euro, inclusief heerlijke lunch

Voordat ze een dienst van je afnemen, kopen ze eerst je verhaal

Ontdek hoe jij je homepage kan verbeteren en haal zo meer leads uit je bezoekers

➔ Meest inzichtelijke homepage checklist
➔ Duidelijke structuur die je kan aanhouden om je homepage te verbeteren
➔ Direct inzicht in waar jouw kansen liggen
➔ Verrassing aan het einde van de checklist

Houd je mail in de gaten voor de checklist!