Tijdens een
copy koffie je teksten weer op de rails

Wakker liggen door teksten op je website?
Dat hoeft niet. Doe jezelf een plezier en boek een CopyCall.

Doel van de CopyCall

Deze inhoudelijke meeting is voor coaches, trainers en adviseurs die een knagend vraagstuk hebben. Die het antwoord NU willen. Omdat je er helemaal krankjorum van wordt. 

Wat kan ik dan vragen? 

Je kunt mijn kennis en scherpe blik huren voor antwoord op vragen als:

  • Waarom levert mijn website geen leads op?
  • Hoe zorg ik ervoor dat mensen doorklikken naar mijn salespagina’s?
  • Wat is een goede menustructuur?
  • Hoe laat ik bezoekers langer op mijn website blijven?
  • Hoe deel ik mijn pagina’s goed in?
  • Waar moet mijn tekst staan en waar mijn foto’s?
  • Is dit een goede kop voor op de homepage?
  • En dit een goede kop voor op de salespagina?
Wil je nog een laag dieper? Dat kan ook. 

– Omdat je twijfelt of je propositie wel scherp genoeg is.

– Omdat je het probleem van je doelgroep nog niet helemaal helder hebt en je daardoor moeite hebt om je teksten op je klanten aan te laten sluiten.

De CopyCall duurt 1 uur.  Voor vragen over propositie raad ik je aan om meerdere sessies tegelijk af te nemen. Gaan je vragen over je nog te maken website teksten?  Dan is mijn copywriting pakket een beter idee.

Meer klanten, meer sales via de website. Duidelijkere propositie waardoor de juiste klanten bij je terechtkomen. Maar dan was er al wel een stevige basis.

Waar we soms allemaal last van hebben: je ziet door de bomen het bos niet meer en blijft daardoor in kringetjes lopen. In je eentje zie je het even niet.

Daarom de CopyCall.
In het uur dat we samen hebben, focussen we op de basis.

Klopt je verhaal op je website?

Is je propositie helder voor je doelgroep? Snappen ze jouw boodschap?

En hoe los je dat dan op als het niet zo is?

Gun jezelf de scherpe blik van een buitenstaander.
Iemand met ruim 17 jaar ervaring als het gaat om schrijven.
Iemand die snel de kern eruit kan pikken en om kan zetten in woorden die verbinden en verkopen.

Wat levert een CopyCall op? 

Hoe werkt het? 

Super makkelijk.

  • Je krijgt mijn advies in een Zoom gesprek van een uur.
  • Via onderstaande link kan je het contactformulier invullen waarin je vertelt over welke website het gaat, waar je vragen over hebt en welke data jou het beste uitkomt.
  • Ik zoom jou op de geplande datum. Dat gesprek nemen we op zodat je alles kan terugkijken op je gemak.

Wat kost het?

Duizenden euro’s. Als je het níet doet.

Iedere dag dat jouw website niet optimaal functioneert verlaten bezoekers je site en;

Downloaden ze niet je weggever.

Schrijven ze zich niet in voor je nieuwsbrief.

En kopen ze je niets bij je.

Zonde.

Dan is de CopyCall een stuk goedkoper.

1 CopyCall  = 87,50 euro
2 CopyCalls =  150 euro
Alle bedragen zijn exclusief btw. 

Over esther.

Esther Natar - De Content Agency Foto: Prisca Visser

Ik help coaches, trainers en adviseurs om door middel van woorden en zinnen meer uit hun business te halen. 

Door ervoor te zorgen dat jouw doelgroep in één oogopslag snapt wat jij doet en vooral; wat het voor hen oplevert. 

Door de juiste tekst op de juiste plek te plaatsen. Een briljante tekst is geweldig maar alleen als je bezoeker deze ook ziet. 

Waardoor potentiële klanten die jouw website bezoeken niets anders kunnen denken dan; ‘dit is precies wat ik zoek!’

Als oud-journalist, doelgroepdenker en usability-gek doe ik niets liever dan goede stukken tekst schrijven.
Kort en bondig. Concreet.
En op een no-nonsense manier.
Want tja, die Rotterdamse mentaliteit.. dat gaat er niet meer uit.

 

Esther Natar

Copy koffie doen? 

Ontdek binnen een uur hoe je de homepage, salespage en over- mij pagina kan verbeteren zodat je website voor je gaat werken.

En krijg concrete tips waar je direct mee aan de slag kan.

Ontdek hoe jij je homepage kan verbeteren en haal zo meer leads uit je bezoekers

➔ Meest inzichtelijke homepage checklist
➔ Duidelijke structuur die je kan aanhouden om je homepage te verbeteren
➔ Direct inzicht in waar jouw kansen liggen
➔ Verrassing aan het einde van de checklist

Houd je mail in de gaten voor de checklist!