Meer bereik, vertrouwen en klanten
Krijg met de contentsessie in 4 uur de 3 verhalen helder die je als ondernemer moet vertellen om klanten aan te trekken. Inclusief content plan.
Full focus op jou
1-op-1 sessie met veel diepgang. Je krijgt antwoorden op vragen als: wat zijn mijn drijfveren. Hoe passen die in het verhaal. En waar gaat mijn bedrijf écht over.
Direct duidelijkheid
Geen vage kreten op papier maar drie duidelijke verhalen die als uitgangspunt dienen voor je content. En je why als aanjager.
Meteen toepasbaar
Niks strategisch plan van 10 kantjes. Eén why, drie verhalen en minimaal tien onderwerpen waar je content over kan maken. Wedden dat je handen jeuken om te gaan schrijven?
Esther is steengoed in het doorzien van waar het werkelijk over gaat. In het doorgronden van jou en jouw bedrijf. Het gevolg hiervan waren intense vragen. Dat zorgde bij mij voor klotsende oksels, hersenkrakers en kippenvel all over the place. Langzaam werd het verhaal van mijn bedrijf zichtbaar. Ik kwam weer terug bij mijn oorspronkelijke drijfveer:
“de wereld een beetje beter maken.”
Het resultaat bestaat er niet alleen uit dat het verhaal van mijn bedrijf nu duidelijk is en ik heb geleerd hoe ik content kan schrijven, maar als persoon heb ik ook iets waardevols geleerd.
Vertrouw op wie je bent en laat je dat door niemand afnemen.
Nooit meer verlegen om content
Iedereen roept dat je zichtbaar moet zijn. En het enige dat jij denkt: “Ja, maar hoe dan?!”
Want je wilt best content maken. Iedere dag posten. Op Instagram. LinkedIn. Misschien zelfs wel een blog!
En de eerste paar weken lukt dat best. Maar daarna val je stil. Breek je je hoofd waar je over kan schrijven.
En alles dat je schrijft is het steeds nét niet. Maar wat is het dan wel? De Contentsessie geeft daar het antwoord op.
Want het gaat niet om de likes. Om de comments onder je bericht. Het gaat erom of je potentiele klanten actie ondernemen doordat je ze raakt met de juiste content.
Eindelijk helderheid
Hoe ziet een Contentsessie eruit?
1. We gaan aan de slag met je drijfveren. Wat is je why? Zodat je weet vanuit welke drijfveer jij je content maakt.
2. Daarna bekijken we welke 3 verhalen bij jou, je bedrijf én je klanten horen. Ik laat je hoofd duizelen door alle vragen die ik stel, maar waardoor we altijd tot het antwoord komen. #kampioenvragenstellen
3. De 3 verhalen plaatsen we in de hero- journey. We doen alvast een kleine brainstorm zodat jij met minimaal 20 content onderwerpen naar huis gaat waar je super makkelijk posts over kan maken.
4. We stellen een doel vast en ik laat je zien hoe je dat doel bereikt door middel van content. Samen vullen we jouw content plan in zodat je gericht kan gaan knallen.
5. En schrijven maar! Iedere week opnieuw. En dat lukt je omdat je weet wat je wil vertellen.

Ik had al een verhaal maar door de sessie is er nog meer helderheid gekomen. Puzzelstukjes vielen in elkaar waardoor ik nu veel meer circulair kan werken. De woorden die uit de sessie kwamen, hebben niet alleen invloed op de verhalen die ik vertel maar ook hoe ik mijn traject heb ingericht. Alles is nu meer met elkaar verbonden.
Ik voel nu dat ik goud in handen heb.
De je-gaat-stuiterend-naar-huis-garantie
De sessie zit vol met aha-momenten. Met zie-je-nou-wel-uitroepen. En je handen jeuken om daarna content te maken.
Mijn belofte aan jou: je gaat stuiterend naar huis.
En als dat niet het geval is, doen we het gewoon nog keer. Stuiter je daarna nog stééds niet. Dan krijg je gewoon je geld terug.

Maak gebruik van 20 jaar ervaring

Na bijna 20 jaar schrijven weet ik het zeker. Het gaat niet alleen om zichtbaar zijn.
Het gaat om massive zichtbaarheid creëren door verhalen te vertellen waar mensen naar willen luisteren omdat ze relevant voor hen zijn. Dit heb ik gedaan voor verschillende dag- en weekbladen, merken en voor kennisexperts.
Want het gaat nooit om de likes, maar of ze contact met je opnemen. Het gaat er niet om hoeveel keer je per week iets post maar of je content en copy klanten oplevert.
En daar gaan we samen voor zorgen.
Na al een tijdje erg fijn met Esther te hebben gewerkt aan een gezamenlijke case, besloot ik dat Esther de perfecte content strategist is om het verhaal van mijn onderneming strak te krijgen. Dit deden we middels haar beproefde content sessie, waar we in een dagdeel bergen hebben verzet. Groot compliment voor Esther ook vanuit mijn teamleden, die eigenlijk zo goed als koud aan de sessie begonnen en aan het einde aangaven enorm veel nieuwe inspiratie te hebben gehaald uit de sessie.
Dankjewel Esther voor het helpen vinden van onze stem en ons verhaal.
Ik heb nog een vraag…
Hoeveel kost het?
Duizenden euro’s, als je het niet doet.
Wat kost het als je geen content maakt omdat je niet weet waar je over kan vertellen. Of als je iedere dag post, maar er weinig reactie komt.
De content sessie is maar 597 euro. In een ochtend heb jij de 3 verhalen helder die moet vertellen om klanten aan te trekken. Hoeveel zou dat wel niet opleveren?
Kunnen we snel aan de slag?
Uit ervaring weet ik dat we snel kunnen starten. Op het moment dat jij een matchcall aanvraagt, kan je zelf bepalen wanneer we elkaar spreken. We hebben dan een korte intake via zoom of telefonisch waar ik alle stappen met je doorloop. Jij weet altijd waar je aan toe bent.
Is de sessie online of offline?
De sessie is online. Zo kunnen we het snelst schakelen en heb jij binnen no time de 3 verhalen die je moet vertellen om klanten aan te trekken.
Als ik de sessie aanvraag, hoe gaat het dan verder?
Je kan via de roze button een matchcall aanvragen en zelf een dag en tijdstip uitzoeken waarop we elkaar spreken.
De korte intake doen we via zoom of telefonisch. Tijdens de intake kan jij al je vragen stellen en kunnen we samen kijken of we een match zijn.
Daarna is het een kwestie van een datum prikken voor de contentsessie.
Waarom ik de dingen doe die ik doe? Een vraag die toch al vaak door mijn hoofd spookte. Tijdens de content sessie kreeg ik hier antwoord op.
Met Esther ben ik gestructureerd tot mijn eigen kern gekomen. Door mijn eigen kern goed te begrijpen kan ik makkelijker communiceren en acties ondernemen in mijn bedrijf.
Met de juiste tools en doordachte vragen heb ik deze ‘’eigen kern’’ goed kunnen beschrijven en vertalen.
Tijdens de content sessie hebben we de eigen kern ook verwerkt in de drie verhalen die ik als ondernemer wil vertellen. Hierdoor maak ik nu bewuster en doelgerichte keuzes.
Niet alleen in mijn content, maar ook in mijn bedrijf. Dit zorgt voor enorme persoonlijke/zakelijke groei. Ik sta nu volledig achter de unieke keuze die IK maak binnen mijn bedrijf!