Zo schrijf
je iedere
dag een belachelijk goede post

Nooit meer een excuus om niet te posten. Want vanaf 8 maart krijg je 100 dagen lang, iedere werkdag om 07.00 uur sharp een Gouden Beginzin in je mail waardoor je in één keer die post schrijft en ze aan je lippen hangen. Short, simple and spicy. 

Zie het als hét duwtje terwijl je van de content glijbaan af roetsjt

Het gaat niet over dat je geen posts wílt schrijven. Het gaat niet over lui zijn. Of dat je geen wilskracht hebt.

Het gaat over dat het niet weten, je lam slaat. Want waar ga je vandaag over schrijven? Wat ga je nu weer vertellen?

En als je dat niet weet, dan is je marketing uitstellen het volgende station. Dat hoeft nu niet meer.

De gouden begin zinnen zijn als je bikinibroekje dat je vroeger tussen je billen duwde zodat je sneller van de glijbaan af kon. Je zet één flink keer af met de begin zin en schrijft daarna in één keer die hele post.

Iedere werkdag lekker vroeg in je inbox, zodat je dat als eerste kan afvinken als je dat wilt.
Zichtbaar zijn, zonder dat het moeite kost. Want jij hebt het begin al. Je hoeft het alleen maar af te maken en van de glijbaan af te roetsjen.

Dit gesprek vergeet ik nooit meer…

Het zou zomaar de eerste zin kunnen zijn van jouw volgende post als je meedoet.
Een eerste zin die de blik van je lezer vangt en waardoor ze op ‘meer lezen’ klikken. Dat is waar mijn begin zinnen om bekend staan.

Nét even een ander perspectief bieden. Mensen nieuwsgierig maken. Het gevoel geven ‘oh, ik heb dat niet alleen.’ Zonder te vervallen in click bait.

Want dat gesprek dat je nooit meer vergeet? Dat kan dat ene gesprek zijn waardoor jij bent gaan ondernemen. Of waarin jij je klant een perspectief schetste waar haar mond van openviel, maar wat er wel voor zorgde dat ze nu het leven leidt dat voor ogen had. 

Zo’n begin zin kan overal naartoe leiden. Dat is het mooie ervan. 

 

  • Iedere werkdag een onderwerp om over te schrijven, 100 dagen lang.
  • Kant en klare formats die je direct kan inzetten.
  • Short, simple en spicy. Iedere werkdag word je in 2 minuten aangezet om een post te schrijven.

Voordat ze een dienst van je afnemen, kopen ze eerst je verhaal

Ontdek hoe jij je homepage kan verbeteren en haal zo meer leads uit je bezoekers

➔ Meest inzichtelijke homepage checklist
➔ Duidelijke structuur die je kan aanhouden om je homepage te verbeteren
➔ Direct inzicht in waar jouw kansen liggen
➔ Verrassing aan het einde van de checklist

Houd je mail in de gaten voor de checklist!