360° Copy & Content

Het traject voor kennis ondernemers die onverwachts veel klanten willen aantrekken met content die voor hen werkt. 

 

Persoonlijk

Geen anonieme groepssessies waar je verzuipt in de informatie en je het maar zelf verder moet uitzoeken.
Maar 1:1 sessies waar we samen aan de bak gaan.

Concreet

Advies krijg je al genoeg.
Jij wilt antwoorden. Hoe gaan we het doen. Op welke manier. En wat is het resultaat.
Die antwoorden vind je hier.

Implementatie 

We spreken een doel af en we gaan vooral doen. Ik houd je accountable. Iedere week opnieuw. Zodat jij ook daadwerkelijk resultaat boekt.

Hoe schrijf je een tekst die binnenkomt? Dat was mijn vraag en Esther was het antwoord.
Met haar scherpe vragen (die je hersenen laten kraken) kom je vanzelf tot de kern. Ik heb geleerd dat teksten schrijven veel meer is dan woorden. Het zijn tekens die symbool staan voor jouw bedrijf en de boodschap die je met de wereld wilt delen. Zelfs nu nog hoor ik haar in mijn hoofd wanneer ik een tekst schrijf: wat wil je met deze tekst bereiken? Wat heeft de lezer er aan? En zo schieten er nog diverse vragen en tips door mijn hoofd.

Dank je Esther voor je kennis, sterke vragen, humor en toewijding. Tot horens, in mijn hoofd, bij het schrijven van een tekst 😉

Anke Lommen

BLIK, Body Language Insight Knowledge

‘Ik trek makkelijk klanten aan
door mijn content’

Klinkt lekker hé. Nu is het nog geen uitspraak die je snel doet. Ik weet het. En ik snap het. 

Want naast je business runnen, moet je vandaag de dag óók nog eens kwalitatieve posts uit je mouw schudden. Liefst iedere dag. Website teksten schrijven die je doelgroep aanspreken. Iets dat je enorm veel tijd kost omdat je eigenlijk niet zo goed weet hoe je dat moet doen. En dat zeurende stemmetje dat je nu toch écht een keer zichtbaar moet zijn, blijft in je hoofd doordreunen.

Je weet dat jouw (nieuwe) dienst, je bedrijf, een podium verdiend. En je wilt graag content maken waar je klant écht op aangaat. Posts waar je klant zich in herkent. Webteksten waardoor ze zich door aangesproken voelen.

Jouw content moet ráken. Opvallen bij je doelgroep.
En consistent aanwezig zijn. Zodat je business groeit.

Lastig, als je inspiratieloos naar een knipperende cursor zit te staren. Of gefrustreerd achter je laptop zit omdat je zó veel wil vertellen dat je niet weet waar je moet beginnen.
Het zal niet de eerste keer zijn. En ook niet de laatste keer als je geen actie onderneemt.

Zonde.
Omdat klanten zo niet voor je kunnen kiezen.

Maar wat nou als je wél content kan maken waardoor potentiele klanten aan je lippen hangen, zonder dat je er dagen mee bezig bent.

Wat als je weer plezier krijgt in het maken van content. Zo erg, dat je niet kan wachten om te gaan schrijven.

En wat als je precies die content weet te maken waardoor het niet de vraag is óf iemand klant bij je wordt, maar wanneer.

Ben jij klaar met:

X Naar de juiste woorden zoeken als een ander aan je vraagt wat je doet?

X De teksten op je website die net niet zeggen wat je écht doet.

X Hele dágen bezig zijn met content creëren terwijl het geen klanten oplevert.

X Je eigen excuses om niet aan de gang te gaan met je copy en content waardoor je in de vicieuze cirkel blijft zitten.

X Die druk voelen om te moéten posten.

X Kijken naar anderen en niet doen waar je voor staat en wat je zelf wilt.

Na ieder salesgesprek horen dat ze aan je zullen denken als de tijd rijp is, maar je vervolgens niets hoort. 

En wil jij:

 Je eigen pad lopen zodat je de mensen aantrekt die jij het beste verder kan helpen. 

⚡ Lachend antwoord geeft als iemand je vraagt: wat doe je? Omdat je niet meer naar de juiste woorden hoeft te zoeken. 

 Niet meer de druk voelen om te hoeven posten omdat je wéét welke verhalen je kan vertellen. 

⚡Een website hebben waar in 2 seconden precies duidelijk is wat je doet voor wie en met welke impact. 

⚡Moeiteloos content maakt die ook nog eens relevant is voor je doelgroep. 

⚡ Je moet kijken in je agenda of je nog wel plek hebt voor die nieuwe klant die zich net heeft aangemeld.  

Dan is het Tijd voor 360° Copy en Content

Dé oplossing voor kennis ondernemers die willen leren hoe ze klanten aan hun lippen laten hangen.

Want je hoeft helemaal geen copywriter te zijn om goede content te kunnen maken.

Het enige verschil tussen mensen die niet kunnen schrijven en zij die moeiteloos content maken, is dat de één weet welk verhaal ze wil vertellen. En de ander nog in het duister tast.

In 3 maanden help ik je aan helderheid in je verhaal en aan klanten die aan je lippen hangen door de content en copy die je schrijft.

En laat ik je middels mijn unieke 360° content systeem zien dat je dat helemaal niet veel tijd hoeft te kosten, zonder kwaliteit in te leveren.

Na 3 maanden vind je het niet meer lastig om zichtbaar te zijn, maar post je met gemak iedere dag.

Doe je geen dágen meer over je blog, maar schrijf je deze in een uurtje.

Zit je nooit meer inspiratieloos naar die knipperende cursor te staren, maar barst je van de ideeën.

En stroomt je DM vol met berichten omdat ze meer willen weten over wie je bent en wat jij voor ze kan doen.

Klanten aantrekken is nog nooit zo leuk geweest.

360 Copy en Content - laat klanten aan je lippen hangen

Voordat ik met Esther ging samenwerken liep ik aan tegen het schrijven van blogs. Ik deel graag mijn kennis, maar vond het lastig om structuur aan te brengen en de juiste toon te vinden.
Esther heeft mij gecoacht hierin door van te voren te bepalen wat ik écht wil zeggen en hierna ben ik zelf aan te slag te gaan met de door haar aangereikte structuur. Dat hielp enorm. Ik schreef makkelijker en vond hierdoor ook het plezier en zelfvertrouwen terug.
Daarnaast hebben we samen mijn funnel neergezet. Eerst door goed de strategie te bepalen en de mails goed aan te laten sluiten bij mijn doelgroep.
En wat ik zo fijn vind is dat ik mezelf tegen iemand hoor praten en het niet voelt als een gekunsteld iets.
Ik raad iedereen die vastloopt in het schrijven en opzetten van content Esther aan! Ze is eerlijk, duidelijk en superleuk om mee samen te werken!

Elna Broesder

Transformatie coach voor dertigers

3 maanden. 3 doelen.

Ontdek je verhaal & contentplan

Verliefd worden op je eigen verhaal, zodat je het vol vertrouwen en trots deelt en écht zichtbaar wilt worden. Omdat je weet dat jouw verhaal ertoe doet. 

Word een magneet voor klanten

Onverwachts veel klanten door samen de beste posts, webteksten en mails te creëren waarmee klanten pas écht aan je lippen hangen;

Vind je plan en laat je stem horen

Met het 360° plan maak jij fantastische content in minimale tijd. Je leert zelf lekker ontspannen te schrijven en heerlijke content te maken in minimale tijd – ja, dat kan écht.

Wat je kan verwachten

⇒ Jouw business in de spotlight – 3 maanden lang – We krijgen jouw verhaal, het verhaal van je doelgroep en je diensten allemaal glashelder.

⇒ Zes diepgravende 1:1 online sessies met mij – vol inspiratie, opdrachten en een flinke dosis Rotterdamse humor.

⇒ Jouw 3 verhalen – een ochtend lang samen jouw 3 verhalen ontdekken die je moet vertellen als ondernemer om klanten te trekken.

⇒ Plan on point – een contentplan dat past bij jou, jouw werkwijze en de doelen die je wil bereiken, waardoor jij die knipperende cursor weglacht en content maken weer leuk vindt.

⇒ Creatiefeest  – een ochtend lang  1:1 tijdens de Copy Morning lekker aan de bak met je content. Je krijgt een masterclass over content creatie waarna je aan de slag gaat met je eigen content. En yes, tuurlijk krijg je feedback.

⇒ Support – naast de 1:1 sessies ben ik via whatsapp en mail bereikbaar voor bijvoorbeeld die eerste spannende keer dat jij je verhaal deelt op social of om samen die nieuwe klant te vieren.

Concreet, van week tot week

Week 1 

Leer op een andere manier naar jezelf te kijken en krijg jouw verhaal helder zodat je een fantastische over mij pagina kan schijven die verbindt.

Week 1

Weet wat je doelgroep drijft, waar ze wakker van liggen of over dromen. En verbindt dat met hoe jij ze het beste kan helpen. Het is de basis van álle teksten.

Week 3

Weet wat je doelgroep drijft, waar ze wakker van liggen of over dromen. En verbindt dat met hoe jij ze het beste kan helpen. Het is de basis van álle teksten.


Week 5

Krijg helder welke waarde je precies geeft aan je klanten, zodat je dat in je verhaal kan verwerken. Jouw diensten zijn uniek.


Week 7

Leer welke overtuigingen jou ervan weerhouden om in de spotlight te stappen zodat je deze kan aanpakken. “waar is de microfoon?’, is wat je vervolgens gaat zeggen..

Week 9

Ontdek je drijfveer en de 3 verhalen die je gaat vertellen waardoor je klanten aantrekt. Consistent en consequent content maken wordt hierdoor een makkie.

Week 11 

 Leer het 360° content systeem waardoor je in minimale tijd, maximaal kan raken. Iedere keer weer. Dagelijks posten is nog nooit zó makkelijk geweest. 

Week 13

Copy morning: breng jouw 360° content systeem in de praktijk. Tijdens de copy morning gaan we maken. Aan het einde van de ochtend heb jij je content gemaakt, aangepast na mijn feedback en ben je voor 80 procent klaar voor de komende 2 weken.

 

Wat je ook nog van me krijgt

Bonus: 360 Blueprint

Jouw leidraad om klanten aan je lippen te laten hangen.

Op 2 A4-tjes staat precies:
Tegen wie je praat,
Wat het probleem is
En de oplossing.
De thema’s die je gaat claimen,
Doelen die je wil halen.
Uitwerking van jouw 360 systeem.


Bonus: Copy Formats  

Nooit meer je hoofd breken over
hoe je het beste een salespagina kan opbouwen.
Hoe je in hémelsnaam je homepage moet indelen.
Een mail schrijft waardoor
lezers naar jou uitkijken in hun inbox.
Of hoe je jouw doelgroep  raakt met content.
Ik leer je het allemaal.

Leun op 20 jaar ervaring

In de 20 jaar dat ik teksten schrijf voor  verschillende dag- en weekbladen, merken en kennisexperts heb ik geleerd dat het helemaal niet om teksten gaat. Het gaat om het verhaal.

De feedback die ik kreeg, ging steeds over dat het verhaal nu helder is. Waardoor ze weten wat voor verschil ze kunnen maken in het leven van anderen. En dat ook goed onder woorden kunnen brengen tijdens gesprekken waardoor klanten aanhaken.

Maar dat het consequent en consistent verwerken van dat verhaal in hun content in hun content lastig bleef. Ze kregen wel likes op hun posts, maar potentiele klanten ondernamen geen actie.

Dat is de reden waarom ik 360 Copy & Content heb opgezet. In 3 maanden tijd een helder verhaal waardoor klanten aan je lippen hangen en graag hun portemonnee voor trekken.

We gaan er samen voor zorgen.

Esther Natar

Het is erg prettig samenwerken met Esther! Ze is kundig op haar vakgebied en duidelijk over wat je van haar kunt verwachten.
In het bijzonder was ik blij met haar flexibiliteit. Ze luistert goed naar je behoeftes en denkt mee in hoe je ècht verder geholpen kunt worden. Aanrader als je iemand zoekt voor overtuigende teksten.

Thomas Platzer

The Main Thing

Beginnen is niet zo moeilijk, maar volhouden is zo lastig

Vakanties, drukke periodes of even niet de juiste mindset waardoor je de inspiratie mist om content te maken. 

We kennen het allemaal. 

En ondertussen wel in je eentje blijven ploeteren omdat je vindt dat ‘jij het alleen moet kunnen.’

Het is hetzelfde als verwachten dat je zonder peddel je kano tegen de stroom in kunt roeien. Het levert alleen maar frustratie op. 

Wat wel werkt: een helder verhaal waardoor je content kan maken die raakt. 

Een helder contentplan zodat je nooit meer zonder ideeën zit en je niet afhankelijk bent van inspiratie. 

En wat dacht je van weer lol krijgen in het vertellen van jouw verhaal. Omdat je er zo f#cking trots op bent. 

Stop met jezelf in de weg zitten. Breng helderheid in je verhaal. En vergroot je impact op het leven van anderen. 

Veel gestelde vragen

Ik onderneem nog maar een jaar, kan ik meedoen?

Tuurlijk kan je meedoen. Of je nu een jaar, 3 of 5 jaar aan het ondernemen bent. Daar vraag ik niet naar. WEL naar je commitment. Je nieuwsgierigheid en bereidheid om onbekend terrein te verkennen. De drive om het verschil te willen maken en daar zeker hard voor wil werken. Want dat wordt het, maar mán wat een mooie sprongen ga jij maken. 

Ik vind het spannend om te investeren.

Snap ik helemaal. Vond ik ook de eerste keer dat ik in een coach investeerde. Maar het was iedere cent waard. Waarom? Omdat ik zulke grote sprongen maakte. Dat had ik nooit in m’n eentje zo snel gekund. 

Vind je het spannend maar ben je ook geïnteresseerd? En wil je stappen zetten met je content zodat klanten aan je lippen hangen? 

Plan een matchcall in. (yes, via de roze button)  Dan praten we er samen over.

Hoeveel tijd kost het me?

Hou rekening met 4 uur per week.  Al zijn de weken waarin je de copy ochtend hebt, iets intensiever. Om de twee weken hebben we een coachcall van 1,5 – 2 uur. En de rest van de tijd ben je bezig met maken. Zelfvertrouwen opdoen als het gaat om je stem laten horen. Des te meer tijd jij erin stopt, des te groter de stappen die je gaat maken. 

Is alles online?

Yes, we hebben vooral digitaal contact. Ik coach je middels Zoom. Je kan al je vragen stellen via e-mail of whatsapp. En als je even snel iets tegen het licht aan wil houden, kan je me bellen.  Ik ben nooit ver weg.

Ik wil later m'n content uitbesteden, is het dan wel interessant?

Tuurlijk! Des te beter jij weet welk verhaal je wil vertellen, in welke tone of voice, des te beter je dat kan overbrengen op degene die jouw content gaat schrijven. 

Maak content die raak is op jouw manier 

Alles wat je kunt leren over teksten schrijven kan je op You Tube vinden. Daar zit het probleem niet.

Wat jij zoekt is kennis zo leren toepassen dat het helemaal jouw ding wordt. Een systeem dat bij jou past, zonder dat je naar anderen hoeft te kijken.

En al zou je door dat systeem maar een verbetering hebben van 10% , hoeveel zou dat schelen in tijd? In het aantal klanten? Omzet? Maar vooral: rust in je hoofd.

Krijg je verhaal helder zodat je het kan omzetten in copy en content die raakt. En krijg waar je naar verlangt.

 

Voordat ze
je dienst afnemen, kopen ze eerst je verhaal

 

Ontdek hoe jij je homepage kan verbeteren en haal zo meer leads uit je bezoekers

➔ Meest inzichtelijke homepage checklist
➔ Duidelijke structuur die je kan aanhouden om je homepage te verbeteren
➔ Direct inzicht in waar jouw kansen liggen
➔ Verrassing aan het einde van de checklist

Houd je mail in de gaten voor de checklist!